Klar för jobb

Sminkad, ätad, pillrad, salvad och klar för jobb. Känns litegranna i ryggen men inte sådan smärta som inte går att dölja med ett leende. Skönt! När jag stod och sminka mig förut, slog mig tanken: "Det här känns nästan lite ovant, när sminka jag mig sist egentligen?" Tror jag kommit fram till att det var för en  och en halv vecka sedan. Var nog längesedan det gick så långt mellan sminkningarna. Är det nästan inte lite tragiskt? Jag har så lite att göra att jag inte behöver fixa mig? Hmm.. Men jag har ju gjort lite små saker ändå. Kanske är bra att inte känna att man behöver sminka sig för små saker längre? Fast jag tycker ju det är lite kul också. Hmm... Ja, jag vet inte. Annars undrar jag också hur mycket is det är på bilen. Jag hatar att skrapa rutor. Ja, ja. Nu får jag gå ut och  göra det i alla fall.
[email protected]
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0