Kvällens funderingar

Vad ska jag ställa klockan på i morgon?
När ska någon ringa och säga att dom behöver mig som vikarie?
Undra om Axel lyckas ta sig in till stan i morgon, hoppas!
Ska jag kanske göra en ordentlig frukost i morgon? Jag har ju all tid..
Undra om jag orkar fålla min klänning i morgon kanske..
Jag känner mig väldigt varm men känns kall över allt, vad innebär det?
Vad hade jag gjort nu om jag inte visste att jag ska åka iväg om 5veckor? Deppat ihop?
Är trött, sova? Fast har rit-kli i fingrarna. Men inte rita, då blir ag uppe för länge.
Min blogg måste kännas väldigt meningsfull för andra att läsa. Undra vilka som orkar läsa just det här..
Borde jag ta bort mitt nagellack och måla något nytt?
Undra vad vi ska hitta på när Becca kommer hit..
[email protected]
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0