Humörsvängning

Idag när jag gick upp kändes allt bara värdelöst. Gå upp och veta att man inte har något att göra på hela dagen. Inget kul. Speciellt när de senaste och de kommande dagarna har varit och kommer bli likadana. Så min dag började inte så bra. Bara väldigt opepp på allting.

Men sen där vid 13.00 så bestämde jag mig ju för att i alla fall ta tag i min dag. Så började med att plocka i ordning på disk och allt sådant och sedan satte jag mig och måla. Och när jag satt där och faktiskt började trivas med mig själv så ringde telefonen. Samtalet som jag väntat på men inte visste om det skulle komma. Jag ska jobba i morgon! Gud vad härligt. 2,5timma, men ändå. Dock så var jobbet som ska ske på torsdag fler timmar än vad jag mindes. Gott! Så ska jag ju träna tisdag och torsdag också. Så två dagar med mycket att göra. Och med vetskapen om att ha något att göra så har mitt humör stigit ordentligt.
Hur långt jag kommit på min målning får ni se sen.
[email protected]
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0