Inhalkad

Hade nu tänkt att jag skulle åka iväg till Kristian. Men inte det. Klass 1 varning för halka på vägarna. Isbana. Jag får inte låna bilen för pappa. Då blir det så när man bor såhär mitt ute i ödemarken att man inte kan ta sig någonstans. Så då får man helt enkelt stanna hemma. Vet inte alls vad jag ska hitta på. Vara hemma en hel dag utan att göra något speciellt kan jag tycka är skönt. Men två då börjar det bli lite långtråkigt. Ja ja mamma skulle laga pizza ikväll det kan väl vara mysigt kanske.
Så nu när jag hade så tråkigt så unnade jag mig själv att köpa en rolig ring från cocoo som jag tror man bli glad av att kolla på. Hoppas den passar.
[email protected]
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0