Oljefärg i näsan

Jag äger inget stafli och har ingen ateljé, men jag klurade ihop något i arbetsummet idag. Funkade gimla bra. Inget fokus på bilden? Nej, jag har fortfarande inte lärt mig hur systemkameror fungerar. Men tänkte jag kunde göra det nu någon dag. Det vägrar ju att ringa i min telefon och säga att jag ska vikariera någonstans nu.
Sen började jag måla lite och då såg det ut såhär efter ett tag.
Ooops, vände bilden upp och ner. Vi får se vart dedt här ska sluta men jag har en idé. Även om inte allt blir som jag tänkt mig. Färgen i bakgrunden tillexemepel. Men det blir kanske bättre än än jag tänkt mig med sådant här flyt. Fast det är fortfarande mycket kvar. Men nu måste jag vänta på att det ska torka.
Så nu blir det att plocka med disken och laga mat. Idag trivs jag ändå ganska bra med att vara arbetslös. Ikväll blir det spinning med Marlene och Nicklas??

Eh, blev lite tråkig bloggdesign. Men såg så kladdigt ut med den andra till alla bilder. Det får vara såhär tills jag orkar bry mig nu.
[email protected]
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0