Svettis

Tränat första passet för i år och första på alldeles för länge. Mådde sjukt illa, var alldeles snurrig -Josse kan intyga- och var helt slut efteråt. Men det var så sjukt himla roligt. Andrés nya pass var jättekul med musik som peppade lite extra. Ska försöka gå på det fram tills jag åker nu. Vill ta mig till ett spinning pass snart nu också, får se när det hinns med. Innan nästa tisdag iaf. Åh, vad kul. Peppa träning! :)
Imorgon blir det dagis igen. Med 1-2åringar. Det gick bra med de andra barnen igår. Fick en liten skugga efter mig vart jag gick också.
[email protected]
Kommentarer
Postat av: Elise - fotografier

Svar: Tack så mycket Jessica :)

2011-01-12 @ 12:24:24
URL: http://enblondelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0