Bokenäs-Uddevalla-Göteborg-Stockholm

Nu har jag bokat tågbiljett till Stockholm redan i morgon. Så en snabbvisit hos Becca ska hinnas med också. Så imorgon blir det upp tidigt och åka till Skatteverket och hämta personbevis så att Turkiska ambassaden vet att jag är jag på torsdag. Tågbiljettenerna är snor dyra nu så funkar inte att boka annat än med sista minuten. Hoppas att jag får tag i en när jag ska åka hem sedan också. Kan ju inte boka den förrän jag väl är uppe i Stockholm i morgonkväll. Men det löser sig. Nu har min morgondag gått från händelselös till fullspäckad. Nu är jag helt rörig i hjärnan av alla tider jag har i huvudet.
[email protected]
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0