Igår, Idag

Igår var jobbigt. Alla känslor kring att lämna. Alla konskvenser. Allt bara för att jag valt att åka. Men missförstå mig inte, jag vill åka. Det är bara det att göra vad man vill, vad som känns rätt inte alltid är det lättaste.

Idag känns det lite bättre iaf. Idag längtar jag också till allt jag får när jag åker. Och efter jag har kört min syster till bussen har jag schema lagt min dag. För att få mer gjort. Städning, pluggning och matlagning står på schemat. Och om huvudvärken släpper ska jag träna som planerat ikv. Tredje dagen i rad(?) och sista dagen på mitt spinningkort :(
11.30-12.20 Plugga
12.20-13.00
Lunch
13.00-14.30
Städa
14.30-15.30
Presentation
15.30-15.50
Rast
16.00 - 17.20
Laga mat
Äta
17.00- ?
Plugga/Presentation/
Städa
[email protected]
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0