Jag kan, jag vill, jag gör!

Nu har jag samlat mig lite igen. Pratat ut med min mor. Jag kan, jag vill, jag gör!
Nu sitter jag här och funderar på om jag ska köpa en likadan mobil som jag tappade i en spann med vatten och ölburkar på Peace and Love i somras. Det var ju ingen super telefon, men den dög för mig. Och den kostar typ lite mer än 1000 kr nu bara. Och då kan jag fortfarande ta okej kort när det är ljust och så. Ifall jag vill. Hmm tror det lutar åt det. Eller någon som har ett bättre förslag?
Sen funderar jag massa kring packning, fått reda på att vi bara få ha 20kg med oss. Det är sjukt lite för 8 månader. Men jag ska väl klara det. Om det är inte okej billigt att köpa till lite vikt.
[email protected]
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0