Kaos

16dagar kvar och det snurrar i min skalle. Tusen miljarder saker att göra känns det som, fast vet inte riktigt vad det är(?). Eller vart jag ska börja. Jag är hel kaotisk i hjärnan nu. Den funkar inte. Så jag känner att jag måste åka och träna. Så får bli spinning kvart i åtta och då vet jag att det är en superduktig ledare så det ska bli kul.

Innan träningen: En kopp kaffe, kopiera info om Turkiet från nätet till och spara ner på datorn så jag har något vettigt att göra på tåget i morgon och på torsdag, fylla i papprena jag ska visa för ambassaden och plocka fram min kalender och fylla i mina närmsta dagar så att det kanske inte känns så kaos i hjärnan.
Känns som denna bild beskriver mina känslor nu?
[email protected]
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0